Träning

Efter 2 v uppehåll så är man återigen igång med träningen! Att de alltid ska vara så att det går i perioder. Vissa veckir flyter de på grymt bra med flera dagars träning i veckan men vissa så blir de knappt en gång. Nu har det blivit lite för mycket att jag jar legat på latsidan och små slarvat med kosten...
 
Visst nu när jag har två jobb så blir de en hel del annat men jag känner samtidigt att jag MÅSTE träna för att verkligen känna mig nöjd med kroppen och nå mitt mål. Jag har alltid dagt att vikten kan vara den samma om de e så men jag skulle vilja minska i centimeter över hela kroppen samt bygga muskler. Bli tajtare i kroppen helt enkelt.
Tittar jag tillbaka på mina förebilder å nu så ser jag självklart en skillnad så jag är nöjd på det sättet men har ändå en lång väg kvar för att uppnå målet👍💪
 
Har sagt det förut, men säger det igen: DET SKA SKE EN FÖRBÄTTRING!! 
 
Ben -& rump träning blev det i onsdags med mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0