Ännu en arbetsvecka har sprungit förbi

Har tyvärr inte hunnit uppdaterat bloggen denna helg. Det har varit jobb mellan kl 7.30-19 hela helgen å när jag väl kom hem igår så gick tiden åt att umgås med älsklingen då vi va Theo fria.
 
Igår gick jag ta bussen då grabbarna skulle iväg på knatteskutts avslutningen å därefter till Gnesta å hälsa på farmor å farfar (Theo skulle vara där fram till mån).
De va tydligen full fart på alla barnen å som belöning efter att ha varit med dessa 10ggr så fick de en varsin guldmedalj av knatteskuttsmaskoten🎖
Theo va så stolt över medaljen å skulle direkt visa den för farmor å farfar haha😁
Älskingen lämnade av Theo så de kunde gå på Bamse kalaset å umgås i fred.
När jag kom hem så lyxade vi till middagen med pizza å kebabtallrik framför Prison Break. Myste ner oss i varandras knä å bara hade kvalité tid. Hann säkert med 4 avsnitt innan jag blev tvungen att sova. Blev en del mys å vi båda kände att tiden för varann behövdes❤
Theo våga tillslut krama maskoten😍
Förutom Bamsekalas blev de pepparkaks bak med bästa farfar
 
Älsklingen ringde under dagens arbetspass å sa att Theo kommer hem idag istället pga sjukdom. Skrutten som hade sett fram emot att följa med farfar till jobbet😔
Eftersom älsklingen börjar på nya jobbet imorgon i Stockholm å vill vara med från start (vilket jag förstår) så blir de jag som får ta vabben. Känns mer rättvist tanke på att han fick göra de när jag började min tillsvidaretjänst. Då fick han ta större delen av vabbningen i början👍
 
När jag väl kommit hem så låg skrutten helt utslagen i soffan med en full vällingflaska bredvid sig. Han har alltid svårt å få i sig något när han e sjuk😔 Hoppas de går över fort! Vi mår som bäst när han e sig själv å springer runt å busar å skrattar!
Blir nu en snabbdusch å sen krypa ner bredvid skrutten å kolla prison break innan läggdags.
Dagens lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0