Första advent firades...

... med en sovmorgon för min del. Älsklingen va gullig å gick upp med Theo runt halv 9 då han vaknade å va hungrig😊 Jag blev väckt av skrutten vid halv 11 tiden. Otroligt skönt att få sova ut! Underbart när den här komprimissen mellan mig å älsklingen sker utan att ord behöver växlas mellan oss. Han fick sovmorgon i lördags å min tur igår 😊
 
Första advent började lugnt för oss. Lite tv tittande å bad för Theo. Sen blev de en tripp ner till stan för att kolla lite julklappar, advent lunch å därefter lite äventyrsbad på Sydpoolen. Va iskallt ute, blåste is kändes de som å självklart hade både jag å älsklingen glömt våra vantar hemma.. Tur att man höll sig inne för de mesta. Blev bara att vi köpte 4 jogging byxor + en hood till Theo (jätte tråkiga julklappar jag vet!!!) innan vi käkadr på Nancy's å därefter begav oss för att bada lite. Theo skulle simma runt själv (armpuffar hade han självklart) å sa hela tiden "nej pappa, nej mamma Theo kan" när vi höll en hand på hans mage eller när han kom lite under vattnet. Han e verkligen inne i "jag kan själv" perioden nu å har iofs varit de ett tag.
Lika sur å grinig som vanligt när de va dags att bege dig hemåt men de vände direkt i omklädningsrummet när vi skulle duscha. Allt med vatten e roligt haha.
 
Kvällen va lika lugn som fm. Film tittande å lite frukt i soffan för hela familjen innan Theo däcka totalt av utmattning. Fick inte ens i sig vällingen som han ville ha.
Skickade iväg beställningen på Aloe Vera produkterna, kolla runt lite på förslag på julklappar till mina päron å lillebror men hade inte kommit någon vart när jag stängde av datorn vid 21 tiden då Beck började. Tittade fram till nyheterna innan vi kröp ner i sängen. Att bara ligga å prata om allt möjligt med killen man älskar e bara så bäst å sen somna mot hans bröst😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0