Godmorgon torsdag..

Lugn dag igår precis som jag hade räknat med efter ett nattpass. Väcktes av älsklingen precis när jag hade somnat vid 8.30 men de va bara några sekunders prat då han trodde att jag va på g hem från jobbet. Väcktes sen av honom igen halv 2. Han hade jätte tråkigt på jobbet + att han visste att jag brukar vilja bli väckt den tiden när jag jobbat natt för att sen kunna somna på kvällen. Gulligt av honom😊
Lyxade till med chicken mc nuggles från Donken till "frukost" framför prison break. När älsklingen kom hem så gjorde han sig i ordning så vi kunde åka å hämta skrutten hos mina föräldrar. Bjöds på korvstroganoff å ris👍 Väl hemma blev de nästan sängen direkt. Dödstrött😩
 
Dödstrött är jag även denna morgon... Från å med idag så blev jag tvungen att åka till kommunalt till jobbet då älsklingen börjar jobba i Stockholm fr.o.m. måndag men behövde ha bilen redan idag. Kommer bli jobbigt å gå upp 5.10 å lämna skrutten på dagis kl.6.15 istället för 7.10 som jag gjort innan, bara för att jag måste hinna med bussen 6.35.. Snacka om att man har varit bortskämd å väldigt bekväm med bil i ca 1.5 år då älsklingen har jobbat här i Södertälje😂
Denna torsdag gick de dock väldigt smidigt på morgonen. När jag hade lämnat Theo så va klockan inte mer än 6.10 å jag hade 1tim på mig tills bussen på stan skulle komma. Tog en promenad ner till stan istället för att vänta på bussen. Fick ändå vänta ett bra tag på bussen men fick gratis motion på morgonen. Friskt men ganska kallt. Tog en tidigare buss så jag kom in i värmen lite snabbare 👍
Te å bulle på jobbet innan frukosten 😍

Kommentarer
Postat av: Felicia Holmgren

Så gott med bulle!

Svar: Bra start på dagen haha :)
Zandra Kjelledal

2016-11-17 @ 20:56:37
URL: http://nouw.com/ffeliciaholmgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0