Lugn start på veckan, kvälls - & natt jobb👍

Igår blev de en lugn start på veckan med sovmorgon till kl.9 å därefter lämna skrutten på dagis kl.10 då kvälls jobb väntade. Fram tills att jag skulle bege mig till jobbet blev de lite tvätt å småplock samt prison break tittande👍 Kvällen va även den lugn å kom sen hem till två sovande killar. Alltid lika mysigt å krypa ner brevid älsklingen då han på något vis känner av min närhet trots att han sover som en knubbad säl. Ligger han på rygg så stäcker han ut sig så jag kan lägga mig till rätta på hans bröst å lägger sen sin arm kring mig. Ligger han däremot på sidan (ryggen emot mig) så sträcker han sig efter mig å tar min arm å för den kring sin midja. Så otroligt mysigt😍 Ibland säger han även "jag älskar dig" som han aldrig minns dagen efter haha. Lite gulligt tycker jag.
 
Idag, tisdag, vägrade Theo bokstavligt gå till dagis. Med mycket om å men så fick han vara hemma. Blev massa mys å lek istället. Han hjälpte även till med att städa å tvätta ännu mer.
När älsklingen kom hem blev de att grabbarna fortsätte lekandet medan jag lagade mat. Både Theos farfar å morfar kom sedan förbi. Farfar för att hjälpa älsklingen med att borra några hål i väggen så rörmokaren kan fixa i ordning rören så vi får ut vatten till tvättstugan.
Morfar kom för att hämta Theo då han skulle sova där i natt pga att jag skulle jobba natt å älsklingen inte kunde komma försent till jobbet imorgon.
Otroligt skönt att såna här dagar går att lösa lätt å smidigt!👍 När alla hade åkt blev de att jag kröp till kojs för att sova 2-3 tim innan jobbet kallade. Tyvärr har jag alltid så svårt å somna på beställning så de slutade endast med knappt 2 tim sömn.. 
 
Hur har eran start på veckan varit?😊
De e ju dumt å vila i sängen haha 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0