Saker att hinnas med innan jul

Förutom massa jobb å förhoppningsvis inga mer sjukdomar hemma så ska detta vland annat hinnas med:
 
* Baka både lussekatter, julkola (massor!!!), pepparkakor å kanske lite knäck
 
* Bygga ihop ett pepparkakshus å dekorera det. Vore mysigt å ha ett stående i vardagsrummet
 
* Köpa till lite julgrejer som bl.a belysning på baksidan, nya lampor till julstjärnorna i vardagsrummet (lyser knappt ngt), gardinstänger + knoppar, ny julgrans tomte då den förra har försvunnit, nya julgardiner till Theo.
 
* Byta gardiner i vårat sovrum, massage rummet å i Theos rum
 
* Införskaffa mer julklappar till mina föräldrar, min lillebror, min mormor å morfar/farmor å farfar samt älsklingen. Theo ska även få någon enstanka till som vi tittat på sem tidigare.
 
* Sätta upp å pynta 🎄. Theo vill mer än gärna hjälpa till så självklart kommer han få de 😁
 
* Inhandla å göra i ordning ingör julafton när de gäller maten då vi troligtvis kommer vara hemma hos oss i år med min sida av släkten. Firade med svärföräldrarna förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0