Välkommen fredag

I morse gick det lika smidigt å lämna skrutten på dagis. Lämnade honom 10min senare men ändå så jag hann gå ner till stan för att sen ta en senare buss. Va inte lika skönt å gå i morse då de regna men samtidigt va de lite varmare i luften. Blev ändå att jag köpte varm choklad å en smörgås på pressbyrån som jag käkade på bussen.
Måste erkänna att de e rätt skönt å åka buss men att gå upp 1tim tidigare e ingen höjdare.. Lär nog vänja mig tillslut... Hoppas jag haha.
 
Hoppas annars att dagen blir en bra dag 😊
Är hemma vid 19.30 tiden å då blir de nog en dusch med hårtvätt å raka benen (på tiden haha) innan idol tittande. Annars hinns de nog inte med så mycket mer då jag e dunder trött på mornarna å denna helg e de dessutom min jobbarhelg så hoppas på lite mer pigghet👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0