Välkommen tisdag

Godmorgon tisdag å mina kära vänner!
 
Som vanligt när jag jobbat natt så är jag väldigt trött å längtar hem till vår sköna säng. E som sagt ingen natt människa å föredrar att sova på nätterna haha. Men självklart så ställer jag upp oavsett tid om möjligheten finns å tror ingen tackar ner till extra cash, spec nu kring jul 😊😉
 
Några minuter kvar innan hemgången slår in. Förhoppningavis så tar de inte många minuter innan jag somnar när jag kommer hem. Hämta skrutten mellan 14-15 å därefter bara massa mys å middagsförberedelser. Får se om älsklingen ringer å väcker mig runt 13 tiden som han gjort de andra gångerna. Inte alltid uppskattat då man gärna vill sova vidare haha.
 
Hoppas ni får en toppen tisdag😊
Bild från igår. Snön har kommit tillbaka☃❄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0