Helgplaner

Förutom kvällsjobb hela helgen så ser planerna ut så här:
 
Lördag:
* Knatteskuttsidrott för mig å Theo medan älsklingen är hemma å klipper våra buskar både på baksidan å framsidan (baksidan framför allt) då det är höststädning i området
 
* Älsklingen ska iväg å köpa lite grejer inför söndagens projekt med Roger
 
* Köra ytterligare en tvättmaskin med sängkläder å om jag hinner en med kläder
 
* Laga både lunch och middag till mina grabbar
 
* Bara mysa å umgås med familjen så mycket de går❤
 
Söndag:
* Förhoppningsvis så får jag en liten sovmorgon då jag känner att jag skulle behöva det
 
* Roger kommer på fm så han å älsklingen kan göra klart alla elektiska kopplingar i torkrummet så det blir klar. Sen blir de å dra lite rör men det ska min å Mickes pappa hjälpa oss med
 
* Precis som på lördagen så blir de massa mys med familjen❤
 
* Samma sak med lunch å middags förberedelserna. Mina grabbar måste ju ha middag när jag inte e hemma å älsklingen e inte den som tycker att de e så jätte kul å stå i köket haha.
 
* Blir å krypa ner bredvid älsklingen direkt när man kommer hem då de väntas ett 12 timmars pass på måndagen sen
Bild från i somras- love this man❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0