Barnfria ❤

God förmiddag på er! Hoppas eran natt har varit bra? Det må jag säga att min har varit. Somna rätt så skapligt igår och fick sova hela natten utan att bli störd av en sons trippande steg mitt i natten. Han kom in i morse runt halv 7-7 vilket kändes som en sovmorgon ändå😊
Upp runt 9 tiden för att käka frukost, packa Theos väska då vi ska skjutsa honom till sin farmor vid 14 tiden, samt att vi nu ligger hela familjen på Theos golv å väntar på att maten ska bli klar (Theo älskar verkligen sina matgrejer till köket).
Blir en fortsatt lugn fm innan de e dags att bege sig hemifrån. Blir nog ett snabbt avsked hos Theos farmor innan vi ska hinna hem å förbereda oss för kvällen. Vi ska nämnligen tillbaka till Gnesta runt 16.30 tiden (ta tåget) för att fira hans polare som fyllde 25 år häromdagen. Blir å käka å dricka gott tillsammans med underbara människor 😊
 
Återkommer hur kvällen blev! Känner jag oss rätt så kommer det avslutas på bästa sätt iallafall med mys å serie tittande hemma med älsklingen innan vi kryper till kojs för en barnfri natt ❤
 
Va har ni för lördags planer?😊 Tell me!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0