Dagens status

Drygt 2.5 tim kvar av denna arbetsvecka å långledighet väntar. Otroligt skönt å bara få umgås med familjen på landet hela helgen.
 
Ser fram emot Theos knatteskutts idrott imorgon då de ska spela ⚽ ute. Väldigt kul förra veckan å se de små liven springa runt å leka.
 
Otroligt glad å förväntansfull. Ingen speciell anledning egentligen utan har en bra känsla å på väldigt gott humör. Kan vara för att denna fredag har varit toppen på jobbet än så länge å sen komma hem till min lilla familj å bara mysa ❤ Trots de så har jag... ⬇
 
- .... Jätte ont i ryggen. Högg till tidigare idag när jag skulle göra en förflyttning av "X". Måste ha vridit om lite för snabbt eller slarvat med att "lyfta med benen" å inte med ryggen😔 Blir å ta en smärtstillande tablett när jag kommer hem då de gör otroligt ont oavsett rörelse jag gör så inge alkohol denna helg trots långledigt hehe.
 
Varit otroligt fint väder hela dagen idag. Har kunnat sitta ute på baksidan i över 1.5tim å bara lyssnat på musik å hört fåglarnas kvitter. Njutit in i de sista av sommarens sista 🌞 dagar.
 
Längtar till höstens alla fina färger kommer. Det bästa med den årstiden (förutom att jag fyller år samt firar förlovningsdag med min kärlek)🍁
 
Införskaffat en ny jätte snygg tröja till Theo från Lindex.
 
Lyxar till middagen ikväll med hämt 🍕 framför Arrow avsnitt medan sonen (förhoppningsvis) sover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0