Dagens status

Har även varit ledig idag så lämnade Theo som vanligt vid 9 å åkte till plantagen för att köpa lite ljung som jag sedan satte i en kruka utanför ytterdörren. Väldigt fint å välkomnande blev de👍
Älsklingen har länge sagt att jag borde ta tag i rabatten på baksidan så att den blir klar i år å så att de ser lite snyggare ut. Jag har även sagt till mig att det ska ske i år men latheten har kommit ivägen + glömskheten. IDAG blev rabatten äntligen klar å det blev väldigt snyggt! Må erkänna att det va jätte skönt å få de färdigt nu när hösten är på väg.
Klockan hade då hunnit blivit halv 1 å magen hade börjat småkurra. Blev väldigt lätt lunch med honungsmelon, proscitto skinka & 2st knäckebröds skivor med ost, framför tv'n.
Hämtade Theo å begav oss hemåt för att massa lek innan älsklingen kom hem. Käkade lite glass å jotdgubbar.
Började med maten direkt när älsklingen kom hem å tog med skrutten in i badrummet för lite bad. Blev stuvade makaroner med falukorv😊
Därefter kom min pappa å lillebror på besök. De hade tagit med sig mina gamla skolböcker från naprapathögskolan som jag ska gå igenom å lägga ut för försäljning då jag aldrig kommer ha någon användning för dom. Lite synd då man la ner några tusen på dom å så använde jag dom knappt. Lätt hänt när man inte väljer rätt utbildning från start!
Kolla upp priserna så man vet på ett ungefär till den dagen jag lägger ut böckerna. Resten av kvällen vart lugn framför tv'n, där jag sitter nu. Theo somna i soffan, som han gjort hela veckan. Så de blir å lägga över honom snart i sin säng å själv krypa till kojs.
 
Imorgon blir de jobb, kl 7.30-19 & därefter en lugn kväll med mina favoriter 😍 Bästa slutet på denna vecka å välkomnar en helg fritt från jobb. Det väntas en barnfri lördagskväll med älsklingens kompisar i Gnesta för att fira Rickard dom fyllde år häromdagen😊 På söndag blir de bii med älsklingen innan vi ska hänta skrutten. Bättre helg kan vi inte få❤
 
Hur ser era helg planer ut? ☺
Vad core mitt liv utan dig❤
Piffat upp ingången med lite ljung👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0