Godmorgon..

... Idag drar mina 5 arbetsdagar i rad,igång. 11.5 tim/pass. Tanke på att jag jobbade extra igår så blir de 6 dagar i rad denna gång så tröttheten lär vara rätt så stor på måndag.
 
Har känt mig extra trött de senaste dagarna. Kanske är vädret som spelar roll eller att jag inte sover lika djupt som jag brukar. Ingen aning om varför men tröttheten den finns där tyvärr..
Har iofs skatvat rejält med kosten och träningen så de kan nog vara en bidragande orsak de också. Ska bli ändring på de fr.o.m. nästa vecka👍
 
Hur ser eran torsdag ut? 😊
Morgon mys innan dagis å jobb❤

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi ska bebismysa med Olivers lilla kusin, mata ankor och bara ha en riktig mysdag (:

Svar: Åh va mysigt de låter :) hoppas ni får tur med vädret också :)
Zandra Kjelledal

2016-09-22 @ 11:07:07
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0