Helgens händelser

* Knatteskuttsidrott för älsklingen å skrutten. Blir för mig att ta cykeln till jobbet på lördagen då.
 
Jobb hela helgen tyvärr... Gillar mitt jobb men hade varit skönt å varit ledig på helgerna då resten av familjen är ledig.
 
Familjemys på kvällarna då jag som sagt jobbar till kl 19 hela helgen.
 
Promenader ska försökas hinna med antingen på arbetstid eller på kvällen. Alltid skönt med lite frisk luft.
 
Lyxa till med tacos middag en av dagarna.
 
Förhoppningsvis så har min trötthet släppt lite så jag orkar hålla mig vaken genom en film på lördagskvällen med älsklingen.
 
När det är mina jobbarhelger så händer de inte så mycket då jag jobbar hela dagarna. Skillnad den helgen då jag börjar kl.16. Då hinner vi hitta på något under dagen innan arbetet. Skönare på det sättet då man får lite kvalitétid med familjen❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0