Knatteskuttsidrott

Godmorgon 🌞-strĂ„lar !
Idag kĂ€ndes det som om att man va uppe med tuppen. Efter en mysig kvĂ€ll med Ă€lsklingen nĂ€t man kom hem frĂ„n jobbet sĂ„ kom vi inte i sĂ€ngs förrĂ€n nĂ€rmare halv 2. Vid halv 7 sĂ„ kom Theo in Ă„ vĂ€gra somna om. Han lĂ„g Ă„ pilla i mitt ansikte Ă„ försökte öppna mina ögon. NĂ€r han mĂ€rkte att jag reagerade sĂ„ börja han skratta. De va sĂ„ irriterande men otroligt gulligt dĂ„ jag Ă€lskar hans skratt haha😍
KĂ€kade frukost Ă„ begav oss till Theos första idrotts pass med Knatteskutt. Det började kl.9 Ă„ kommer hĂ„lla igĂ„ng i 10 lördagar framöver. Hans grupp va indelade i 2-4 Ă„ringar men mĂ„ste sĂ€ga att Theo va nĂ€stan störst i storlek haha. Han va vĂ€ldigt försiktig till en början men efter ett tag sĂ„ slĂ€ppte han taget lite. Idag va det mest bus Ă„ olika lekar inomhus med bollar Ă„ olika rörelsestationer samt att Knatteskutts maskotten (kanin) kom pĂ„ besök. Det va vĂ€ldigt uppskattad frĂ„n Theos sida Ă„ de blev en hel del skratt😁
NĂ€sta vecka Ă€r det utomhus Ă„ âšœ stĂ„r pĂ„ schemat.
 
Nu Ă€r klockan inte mer Ă€n 10.30 Ă„ hela familjen Ă€r pĂ„ vĂ€g till Andys lekland i SkĂ€rholmen. Vi stod Ă„ valde mellan de Ă„ TomTits men Theo tyckte lekland sĂ„ de va bara Ă„ lyssna â˜ș Kul Ă„ hitta pĂ„ nĂ„got hela familjen innan jag mĂ„ste bege mig till helgens kvĂ€llsjobb.
LĂ€r bli massa lek Ă„ bus Ă€ven pĂ„ Andys Ă„ svĂ„rt att hinna med i hans fart (som vanligt) haha. GĂ€ller att vi har nĂ„gorlunda koll pĂ„ tiden sĂ„ de inte blir nĂ„gon olycka dĂ€r inne. Blir lite stökigt dĂ„, dĂ„ de blir svĂ„rt Ă„ hitta exakt vart olyckan intrĂ€ffa nĂ€r man springer Ă„ hĂ€mtar papper😅
 
Hur ser eran lördag ut? â˜ș Dela med er gĂ€rna!
Nöjd kille 😍
 
Fick denna pÄse + en vit t-shirt med samma tryck
Mina hjĂ€rtan❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0