Larm installerat👍

Efter 6 dagars arbete sÄ Àr det vÀldigt skönt att nu vara ledig fram till fredag.
Skickade ivĂ€g Ă€lsklingen till gymmet i morse vid 5 tiden. Stort cred till honom att han orkar ta sig till gymmet sĂ„ tidigt 4ggr/v Ă„ dĂ€refter gĂ„ pĂ„ sitt fysiska jobb! đŸ’Ș
Önska jag hade samma motivation till trĂ€ningen. Den Ă€r nere i botten Ă€nnu en gĂ„ng... Ska försöka ta mig till gymmet imorgon men de beror helt pĂ„ hur jag kĂ€nner mig.
 
Idag kom mamma förbi halv 10 dÄ hon va pÄ Theo mys Ä ville umgÄs med sitt barnbarn. DÄ jag hade en del inplanerat sÄ tog hon med sig Theo till Andy's lekland sÄ han fick leka av sig ett par timmar.
Jag hoppa in i badet för att bara koppla av. Fixa i ordning mig för att sedan Äka till plantagen för att köpa en utekruka till ljungen som nu har stÄtt utanför ytterdörren i flera veckor. De behöver fÄ sin kruka. PÄ vÀgen hem blev de Àven inhandling. VÀl hemma planterade jag blommorna Ä tog dÀrefter fram köttfÀrsen Ä förberedde lite inför middagen. Kollade pÄ gÄrdagens paradise hotel Ä invÀntade att larmsnubben skulle komma.
Vi har bestĂ€mt oss för att skaffa larm Ă„ idag skulle det installeras. Även om vi bor i ett vĂ€ldigt lugnt omrĂ„de Ă„ att inget har hĂ€nt hĂ€r sĂ„ vore de tryggt med ett larm. NĂ€r man minst anar de kan saker Ă„ ting hĂ€nda. Om nĂ€tterna kĂ€nner vi ingen oro eller sĂ„ men det vi kan tycka vore skönt Ă„ tryggt Ă€r nĂ€r man Ă€r borta, oavsett om det Ă€r en dag eller flera nĂ€tter. Kan man minska risken sĂ„ Ă€r det vĂ€rt de👍
 
Älsklingen Ă„ skrutten med mamma kom hem samtidigt. Larmsnubben va kvar sĂ„ han kunde gĂ„ igenom allting med bĂ„de mig Ă„ Micke. Otroligt skönt! Nu gĂ€ller de bara att man kommer ihĂ„g att man har de installerat pĂ„ morgonen haha.
Taco pajen gjordes fÀrdig Ä mums va gott de va!
Tv tittande Ă„ en vĂ€ldigt lugn kvĂ€ll innan mys med Ă€lsklingen❀ LĂ€r inte bli en alltför sen kvĂ€ll dĂ„ tröttheten nu börjar komma smygandes.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0