Magisk lördagskväll med underbara vänner

Det blev en magisk lördagskväll med underbara vänner. När vi hade lämnat Theo hos sin farmor å begett oss hemåt så gjorde vi snabbt i ordning oss inför kvällen. Då älsklingen skulle gå förbi pizzerian å käka innan vi skulle ta bussen 15.08 så blev de rätt stressigt. Medan han beställde mat så fixade jag busskorten. Fick nästan slänga i oss pizzan (delade på en) & svepa cidern/ölen för att nästan springa till bussen. Vi hade 1min till godo när vi väl kom fram till busshållsplatsen. Älsklingen hämtade ut sitt gymkort innan vi satte oss vid Templet med varsin cider/öl. Tog 15.55 tåget å tillbringade den "lediga" tiden hos Hampus innan vi drog vidare till Gnesta Strand där vi skulle tillbringa hela kvällen.
 
Det blev massa musik, SKRATT (!!!!!!), glädjetårar, prat, skojigheter, små tävlingar som bl.a. armbrytning mellan grabbarna, god mat å massa dricka 🍺🍷🍸 Blev även att vi slängde ett öga på MMA matchen där Alexander Mauler Gustafsson skulle fighta (blev vinst).
Tiden gick så fort att vi nästan missa vårt tåg hem som gick 22.42. När klockan vart 22.30 så fick vi tacka för oss rätt snabbt å ge alla en varsin kram å därefter gå fort mot tåget. Vi smet t.o.m. från middagsbetalningen (endast maten) utan att vi tänkte på de😂 Älsklingen fick ett sms från Hampus att han tydligen fick våran nota också då vi redan hade gott haha.
 
Älsklingen somna så sött på tåget som vanligt, handen på mitt lår å musik i örat. Själv satt man med sin hand på hans å luta sig mot hans axel. Så mysigt❤
Tog taxi hem å kröp ner i sängen direkt. Somnade skedandes mot varandra på en gång ❤
Du är mitt liv, min livskamrat, min bästa vän! Älskar dig❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0