Tidsfördriv- 50 saker

1 Vad heter du? Zandra Linnéa Maria Kjelledal
2 Vänster eller högerhänt? Högerhänt
3 Sommar höst vinter eller vår? Sommar
4 Favorithögtid? Har ingen speciell. Mår som bäst när släkt å vänner e samlade. För Theos skull så skulle jag väl säga julafton eller hans födelsedag. Måste kanske säga min födelsedag också då jag å älsklingen även har vår förlovningsdag❤
5 Cola eller fanta? Cola
6 Donken eller Max? Donken 
7 Instagram eller Facebook? Hmm... måste nog säga instagram
8 Hur gammal är du? 23, fyller 24 den 18/10
9 Var bor du? I Södertälje med min underbara familj i ett kedjehus
10 Hårfärg? Just nu mörkbrun med lite rödkoppar nyans
11 Ögonfärg? Blågrå måste jag nog säga
12 Längd? 175 cm
13 Godis eller chips? Jätte svårt... Beror på vilket humör jag är på men för de mesta e de nog godis
14 Nämt tre saker på din att göra lista 1) Tvätta upp soffkuddfodralen 2) Putsa fönstrerna på framsidan 3) Gå igenom vår fys som står i torkrummet
15 Vad skulle du gjort utan din mobil? Köpa en ny 😝
16 Dumpat någon? Nja.. har bett om en paus men blev tillsammans med den killen igen efter några dagar sen gjorde han slut någon månad efter
17 Blivit dumpad? Ja varje gång bortsätt från den där pausen
18 Vad har du för någon mobil? Samsung S6
19 Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa, lägga in lite i huset å spara lite extra till Theo samt shoppa
20 Favoritland? Thailand av de länder jag varit i
21 Vad gillar du mest med dig själv? Utseende mässigt- mina ögon, personligheten - omtänksam å tänker på alla andra i första hand
22 Vad gillar du minst...? Min vikt å att jag kan ses om "för snäll" ibland
23 Nämn två personer du inte skulle klara dig utan? De e väldigt många men Theo och älsklingen betyder allt för mig ❤
24 Ut o festa eller myskväll? Myskväll
25Tränar du? Ja men borde bli bättre på de
26 Hur mycket väger du? Inga kommentarer (dvs några kilon för mycket..)
27 Tatueringar? Ja en på vänster handled men fler kommer de bli
28 Percing? Naveln å öronen (ett respektive 3)
29 Favoritfärg? Blå
30 tobak eller alkohol ? Alkohol
31 Anledning att jag gick med i youtube? Är inte med
32 Rädslor? Att förlora de jag älskar e den största rädslan
33 Vilka instrument? Spelar inga men tycker att gitarr å piano är fint att lyssna på
34 Favoritraggningsreplik? Inget speciellt, de bästa e att bara vara sig själv
35 One direction eller the fooo? The Fooo om jag måste välja
36 Justin Bieber eller Manfred Erlandsson? Ingen, vem är Manfred Erlandsson förresten?
37 Hamburgare eller pizza? Måste nog säga pizza
38 Mamma eller pappa? Oj.. har alltid varit pappas lilla flicka men jag älskar dom lika mycket
39 Sommarklänning eller tubtop? Sommarklänning
40 Lakrits eller Laakrtits?  Lakrits
41 Vad gör du på fritiden? Umgås med familjen, träna, gärna hemma kvällar
42 Var föddes du? På Södertälje sjukhus
43 Var vill du bo? I en villa, men har väl egentligen inget drömställe
44 Framtida jobb? Lärare
45 Favoritartist? Har ingen speciell, lyssnar på allt
46 Favoritstad? Stockholm å Göteborg e väldigt fint
47 Gröna Lund eller Liseberg? Liseberg
48 Duscha eller bada? Bada
49 Vad skulle ja ta med till en öde ö? Min familj å mat
50 Favorit sak i mitt rum? Sängen å vår tavla som.vi förstorat upp sen Thailandsresan.
Denna bild har vi förstorat upp i sovrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0