Baby shower presenterna

Fick en fråga för några dagar sedan om jag kunde lägga upp lite bilder på de presenter jag fick från min baby shower. Självklart kan jag de 😊
Här nedan kommer en bildbomb me allt fint jag fick å jag e så otrolig glad å tacksam för alla fina vänner/släktningar som förgyllade min dag❤
 
Fick bl.a:
 
* På blöjtårtorna va de utplacerat nappar, strumpor, dräggelhakklappar, våtservetter & gossedjur
* Massa fina kläder i stl 50-74
* En korg med lite kläder, våtservetter, skum tvättlappar, baby lotion + baby olja
* Napphållare, baby bomullstopps, badsalt
* Bitringar, jätte fin belock, snuttefilt
* En bok
De hade skrivit namnförslag å lagt i en glasburk 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0