Dum i huvudet, envis, pengablind

Jag å magen jobbar fortfarande på för fullt.
Det är endast 39 dagar kvar till BF och de e tänkt att jag ska orka jobba 19 dagar till. Älsklingen tycker jag e "dum i huvudet" som jobbar så här mycket då de endå e ett tungt yrke även om jag inte hela tiden utför de tunga sekvenserna hela tiden. Han tycker att jag istället borde ligga hemma å ta igen all ledig tid som jag nu inte har utnyttjat till fullo när jag väl varit ledig samt varva ner inför förlossningen å livet efteråt..
Han har troligtvis rätt men envis som jag är så vill jag verkligen jobba månaden ut iaf.
Ni som känner mig vet att jag blir så rastlös av att bara gå hemma, speciellt när jag känner att jag fortfarande mår så pass bra, men klart att de vore väldigt skönt å få vila lite ibland också.
 
Jag vill jobba å känner ekonomiskt sätt att jag inte kan vara hemma just nu (lite penga bild möjligtvis) å "lata" mig även om pengar e de minsta bekymret egentligen vilket jag vet innerst inne.
Jag ska kolla med mina kollegor som slutar kl.16 om dagarna (när jag slutar 19) om det är så att vi kan byta sluttid. Då blir den endå att jag jobbar men inte så långa pass varje gång. Kan vara skönt att trappa ner lite grann i taget☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0