Fullt hus

Igår hade vi fullt hus hemma. Först hade vi städerskan här under dagen som precis hade avslutat städningen när jag kom hem med Theo.
Började med maten direkt efter att vi hade öppnat paketen (läs förra inlägget). Blev kyckling, ris å curry sås- *MUMS*
Under matlagningen kom både mina föräldrar och morföräldrar på besök. Pappa skulle fixa det sista på skötbordet så det vart klart å jag kunde fylla på det. De skulle sen på basket.
Min mormor å morfar ville umgås lite med Theo (och oss förstås) innan de skulle till Öland nästa vecka. De hade med sig hemmagjord saft och lite kvällsfika.
Framåt 19.30 tiden va de bara vi i familjen kvar här hemma. Theo ville läsa godnatt saga å under läsningen så somnade han utan ett knyst. Har aldrig hänt förut så han måste ha varit väldigt trött☺
Köksskåp + lite skivor = vårt skötbord med väldigt bra förvaring👍
😍

Kommentarer
Postat av: norrsken emmis

ha en underbar tisdag
kram

Svar: Tack detsamma ☺ Kram
Zandra Kjelledal

2017-04-11 @ 12:07:48
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0