"Mysigt mamma. Theo saknar lillebror. Bara Theos lillebror"

Igår vart de rätt så stressigt efter jobbet. Slutade kl.16, åkte å köpte lite grillad kyckling å keso samt jordgubbar innan hemgång. Mamma stod å väntade utanför då hon inte hann hem innan basketmatchen. Hängde snabbt upp tvätten som jag satte på i morse å satte på en ny tvätt. Hoppa dnabbt in i duschen för att tvätta håret då jag nu hade skjutit på de i 2 dagar säkert. Medan jag duscha så fick mamma rensa kycklingen å ge Theo de + keso samt äta själv.
Älsklingen ringde en hel del samtal, jag gjorde mig i ordning å 17.40 satte vi oss i bilen för att bege oss till hallen. De skulle nämnligen vara sponsorträff kl.18 som vi skulle på. Tyvärr hann jag inte äta hemma så de va bra att de bjöd på både kyckling/curry wraps & kalkon smörgås (med sallad, tomat, ost på) samt dryck. Theo sprang runt som vanligt.
Han träffa även Södertälje Kings maskot som han ville ta bild med😁
 
Kvartsfinal 5 av 5. 2-2 i matcher mot Jämtland.
En mycket jämn match. I halvlek stod de lika om jag nu minns rätt) & lagen växlade hela tiden om vem som skulle leda matchen.
I halvlek träffadr jag även Vici å hennes 2 barn. Dottern på 8 år å sonen på 4mån!!! Snacka om att man blev ännu mer bebis sjuk å längtan efter sin egen son😍 Fick hålla honom i säkert 15 min å de va så himla gosigt!
Theo blev väldigt fascinerad å ville gärna klappa å smeka hans kind lite försiktigt å hålla i den lilla handen. Urgulligt❤
När jag sa att snart kommer vi ha en liten bebis hemma som är mindre än denna kille så sa Theo så sött "Mysigt mamma. Theo saknar lillebror. Bara Theos lillebror".
Mitt mamma hjärta smälte verkligen av att höra dom orden samtidigt som jag såg kärleken i Theos blick efter längtan efter en "egen" bebis att mysa med.
Han kommer verkligen bli en super storebror❤
 
Tillbaka till matchen. Jämtland hade övertagen sista halvan av matchen men Kings hämtade sig tillbaka riktigt bra å de slutade med att matchen gick till förlängning. DÄR fastställde Kings slutresultatet 83-74 å nollade Jämland i förlängningen som varade i 5min.
Kings vidare till semi!! Går de hela vägen till sitt 5:e raka SM guld? Vi får se 😁
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart 🌸
Läs gärna och kommentera ⭐️ http://nouw.com/miniochluna/ar-det-verkligen-ok-att-vara-ok-med-att-29751631

Svar: Theo älskar verkligen andra barn så de här kommer bli spännande när hans lillebror kommer 😍Absolut🌹
Zandra Kjelledal

2017-04-12 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0