Skrik, gråt å vägran

Fick en otroligt skön sovmorgon igår, enda till halv 11. Nätterna har blivit bättre den senaste veckan å jag sover nu faktiskt hela nätterna. Vaknar bara av att skrutten kommer in, vilket jag även gjorde innan nattbesvären.
Som vanligt är jag fortfarande väldigt dålig på att VILA när jag e ledig eller inte har något inplanerat. Då gör jag allt för att försöka hitta något att pilla med då jag vet att jag annars kommer känna av den här tröttheten som finns inom mig. En av anledningarna till att jag fortfarande jobbar som jag gör (+ att jag trivs på jobbet)😉
 
Hur såg vår söndag annars ut? Jo...
... det vart lite små plock inne å satt en stund ute i solen på baksidan medan Theo lekte med sin hink å spade. Otroligt skönt! Jag hoppa in i en snabb dusch å passa på å tvätta håret.
Åkte vid 13.20 iväg på knatteskutt. Då vi va lite tidiga fick Theo leka i lekparken så länge å han älskar verkligen de å vara ute. Dock så vägra han vara med på knatteskutten sen när den skulle börja. De va 200% fokus på lekparken å han bara skrek samt grät när vi försökte få honom därifrån. Tillslut (efter ca 20min) bestämde vi oss för att åka hem då de inte va någon idé att stanna kvar om han va på de humöret. När vi väl satte oss i bilen å började rulla så skulle han helt plötsligt vara med på knatteskutten men de blev som sagt inget. Jag sprang in på ica å handlade medan älsklingen satt kvar i bilen med en sur å grinig son. Totalt tror jag han skrek å grina i över 1tim. Då vi väldigt sällan e med om detta så blev man rätt trött i huvudet. Stor eloge till er som har det här betydligt oftare än oss å att ni orkar! 🌸
Innan jag skulle iväg till jobbet så förberedde jag både min å grabbarnas middag. Theo kom t.o.m. självmant å gav både mig å älsklingen en varsin kram å sa förlåt. Märktes att han skämdes för sitt beteende. Starkt gjort av honom!! ❤
Jobbade mellan kl.16-23. Kvällarna e lika lugna som vanligt. Rätt skönt å trots lugnet så rinner tiden iväg.
Lyxade till de med jordgubbar å vaniljvisp, äppelklyftor och te, framför "Biggest loser" (har missat att de hade börjat). Gick ingen nöd på oss inte haha.
Nådde även 90% av graviditeten. Endast 10% kvar!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0