V.35(34+0)

Denna måndag välkomnar vi v.35.
För varje vecka som går så känns de som om att jag har mindre å mindre att skriva då jag mår precis som för 35v sedan, dvs SUPERBRA!!
Lite klumpigare när de gäller att ta sig ur sängen på morgonen dock inget som stör mig, men annars e allting oförändrat. Rätt så tråkig uppdatering men vill hålla er uppdaterade haha.
Magen har börjat sjunka mer å mer. Sammandragningarna kommer å går precis som förra veckan men inget som är smärtsamt eller obehagligt. Lillebror e fortfarande lika vild hela dagarna oavsett om jag håller igång eller ligger i soffan. Har en känsla av att de blir en vilding även på utsidan😍
 
Info utifrån appen:
* Ca 44 cm lång
* Ca 2.38kg i början av veckan å 2.56kg mot slutet av veckan
* Det centrala nervsystemet är snart helt klart
* Matsmältningsapparaten är nästan helt färdigutvecklad
* Lillebror lägger fortfarande på sig vikt och fyller nu ut nästan hela min livmoder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0