V.36(35+0)

Hoppas ni har haft en fin fin påskhelg! Det har vi iallafall haft och återkommer med det i nästa inlägg 🐣
 
Idag går vi in i ytterliggare en vecka å BF närmar sig med stormsteg. Vi säger hej till v.36 å endast 34 dagar återstår. Säger de varje vecka men shit va snabbt tiden går. Veckorna å dagarna bara flyger förbi.
Hur myclet jag än trivs med magen å älskar att vara gravid så känner jag mig väldigt redo för det som komma skall. Färdig med denna graviditet ska jag inte säga att jag e men jag e redo. Hoppas ni förstår va jag menar 😊
 
Hur mår jag då?
Jo. Jag mår fortfarande lika super bra med känslan av att vara gravid å som sagt älskar allt med som händer under dessa månader. Fortfarande ytterst ytterst lite halsbränna, mindre matlust, hyn å håret är bättre än innan graviditeten, jobbar på som vanligt, full rulle hemma både i hemmet å med Theo. Känner mig klumpigare generellt men inte så att magen är ivägen oavsett va jag gör. Något svullnare fingrar (Kan inte ta av förlovningsringen lika smidigt som innan) men annars så e de bara magen som växer på bra. Lillebror är fortfarande väldigt aktiv å de e så himla mysigt att känna alla rörelser😍
Dock e jag lite tröttare om dagarna/kvällarna och det har med att jag inte sover lika bra om nätterna längre. Vaknar jag inte av att Theo kommer intassande eller småsparkar eller älsklingem som snarkar, så e de att jag vaknar av att jag måste ändra sovställning. De har blivit betydligt klumpigare å de händer rätt så ofta. Får småkänningar i ländryggen när jag ligger i samma ställning alltför länge eller sitter ner för länge, men inte annars i vardagen. Är fortfarande dålig på å vila om dagarna🙈
 
Hur mår lillebror inne i magen då? (info enligt appen)
* Ca 45cm lång
* Väger 2.59 kg i början av veckan å ca 2.76kg i slutet av veckan
* Börjar lagra fett inför den dagen då han ska bemöta världen
* Rörelserna kan ändra karaktär men inte frekvens. Rörelserna kan bli mer utdragna knuffar. Tittar man väldigt noga så kan man kanske även se en armbåge eller en fot (jag har inte sett detta än).
 
(Veckans magbilder kommer upp imorgon då jag inte hadr möjlighet att ta dom idag)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0