Hänt mycket på 4.5år

Idag har jag å älsklingen varit tillsammans i 4.5år❤
Det låter väldigt lite när jag skriver/säger detta men samtidigt så kan jag inte låta bli att tänka "har de redan gått så många år?!". Tänk va mycket vi har hunnit med på dessa ändå få åren. Bl.a detta:
 
🌸 Två magiska graviditeter/förlossningar som har resulterat 2 helt fantastiska å underbara söner på snart 3.5 år & 2.5mån❤
🌸 Flyttat 2 ggr (jag 3 ggr, hemifrån in till älsklingen)
🌸 Köpt gemensamt kedjehus
🌸 Förlovat oss (3 år firar vi oktober)
🌸 Varit utomlands 4 ggr (Thailand, Kreta, långweekend till Barcelona & en övernattning i Tallinn i kombination med 2 dagars kryssning)
🌸 Bytt bil 3 ggr
🌸 Jag hoppade av naprapatutbildningen å började jobba på hemtjänsten
🌸 Jag har sagt upp mig från hemtjänsten efter drygt 1.5 år å fått tillsvidaranställning på 92% som personlig assistent
🌸 Varit på 5st bröllop ihop
 
4.5år har du nu stått ut med mig älskling och min dröm är att vi ska stå ut med varann resten av livet❤
Det har både bjudits på sömnlösa nätter, tårar å skratt. Men framför allt så har det bjudits på så mycket kärlek!! Utan dig så skulle dessa åren aldrig funnits! Tillsammans är vi oslagbara.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta å så mycket mer❤
Nyfödd Theo😍
Nyfödd Casper😍
Barcelona
Förlovning💍

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Grattis och vad mycket kul som hänt! :)

Svar: Tack så mycket :) mycket fina minnen :)
Zandra Kjelledal

2017-08-01 @ 16:51:27
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0