Kolmården

Idag har familjen tillbringat hela dagen på Kolmården tillsammans med Anna, Olle å Nils. Linus kunde tyvärr inte följa med av annat skäl. Möttes upp strax efter 10 då de öppnade. Gick raka vägen till Bamses värld där det blev en massa karusellåkning för Olle och Theo (jag å älsklingen fick turas om att åka med dom). Förra året åkte Theo endast en karusell tillskillnad från i år då han t.o.m. åkte berg-och dalbanan för barn. Han (och Olle förstås) tyckte de va grymt kul !
 
Närmare 12-12.30 så va de dags för pastasallad. Grabbarna lekte för fullt i lekparken mellan varje tugga haha. Casper vaknade till vid 13 tiden då han sovit sen kl.10. Byte av blöja och matning innan vi gick vidare för att åka linbanan över savannen. De va väldigt häftigt å fridfullt. Sönerna va helt inne i åkturen å tyckte de va väldigt spännande alltihopa ☺
 
Därefter så vågade Anna å älsklingen sig tillslut upp i Wildfire medan jag tog hand om våra 4 grabbar. Dock när de kom tillbaka så sa de samtidigt "aldrig mer"!!! De skakade fortfarande å såg livrädda ut. E på ett sätt glad att jag inte vågade mig upp nu när de kom tillbaka så där men samtidigt så hade de varit kul å övervinna rädslan. Får se om jag lyckas göra de en annan gång😝
 
Dagen avslutades med ännu mer karusell åkande för Theo å Olle inne på Bamses värld medan Casper och Nils sov. De spelade på chokladhjulet men de blev ingen vinst. Theo fick en dunderhonung med godis i medan Casper fick en Bamse body innan vi åkte hem. Hoppade Tropicariumet (?) denna gång då vi alla va helt utslagna av utmattning haha.
Super duper mysig dag med Anna å små grabbarna!😗
 
Hemma blev de ett varmt bad för mig å Theo medan Casper myste hos sin pappa. Käkade middag å kröp upp i soffan framför en film tillsammans med sönerna. Theo somnade i soffan så de va bara å bära in honom till sin säng. Casper har nu sovit sen kl.21.30.
Blir snart å krypa till kojs själv så man orkar upp imorgon. 
Hoppas ni har haft en underbar torsdag😃
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0