Tack för en grym kväll

Denna kväll blev precis som gårdagen. Mycket skratt, glädjetårar, spel och drickande. Samt god mat förstås!
Jeppe å Evelina kom vid 17 tiden och åkte hem runt 23. Grabbarna tände grillen så fort de kom medan jag höll på å städa undan efter bakningen. Jag hann med både hastbullarna och en omgång av chokladkakan. Den andra bakas imorgon. Recepten kommer upp imorgon.
Medan jag dukade å gjorde i ordning tillbehören så myste Jeppe å Evelina med Casper medan älsklingen höll koll på köttet. Solen lös på himlen med lätta vindar. Kunde sitta ute på altanen även kväll å käka.
Började dock ösregna så vi fick käka upp i vardagsrummet. Strax därpå så satte vi oss ute igen och där satt vi tills de åkte hem. Vi spelade samma spel som igår (Med andra ord och Vem i rummet..) och massa olika kortspel. Tände ljus och tog fram massa snacks som vi käkade under tiden. Klockan rann iväg ilka snabbt denna kväll tyvärr men vi beslöt oss för att snart ses igen. Tack för en otroligt mysig kväll!!!😀
 
Mina föräldrar kom förbi och lämnade en sovande Theo vid 23.30 tiden. Han har varit väldigt snäll under dessa dagar som han varit på Öland och som han har babblat. Mamma och pappa skojade att de nu har skavsår i öronen efter allt babblande haha. Men grymt mysigt har de haft! Otroligt skönt att ha skrutten hemma igen. Som vi har saknat honom å alla hans tokigheter❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0