Tisdag

Godmorgon fina läsare!
Hoppas att ni har haft en lika bra natt som vi. Theo somnade själv runt 21 tiden å Casper somnade till bröstet vid 21.30 ca. Theo sov hela natten i sin säng å jag fick väcka honom strax innan 8 för att han skulle hinna göra sig i ordning för dagis. Casper sov i ain vagga enda fram till kl. 3.30 då han ville ha mat. Flyttade över honom (med babynestet) till våran säng å somna om så fort han hade ätit. Han vakna sedan till vid 7 igen å somnade återigen om när han då fick bröstet. Efter denna natt så kände jag mig rätt så utvilad!😊
 
Nu blir de å bege sig till dagiset för att lämna skrutten. Hoppas att de går lika bra idag som igår med lämningen👍Därefter blir de att möta upp Sara å deras minsta dotter (runt 7-8mån gammal?) å umgås med henne fram till att Theo ska hämtas igen kl.14. Blir garanterat en lång promenad men vi kanske även hinner med ett besök hemma hos dom så jag får se hur de bor😊
Bilder från igår 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0