Dag 1 av 5

Första dagen av fem på denna arbets vecka med tiden 7.30-19. Idag började jag dock jobba redan kl.6.30 och imorgon, ons å tors så kommer jag sluta kl.20 istället för 19, så det väntas otroligt lååånga pass denna vecka och tyvärr mindre mys med mina älsklingskillar där hemma...
Theo har nu de senaste veckorna inte velat gott å lagt sig förran 20-20.30 tiden så förhoppningsvis så kan jag hinna hem till den mysiga nattningen iallafall😍
 
Va händer annars denna vecka då förutom massa jobb?lördag blir det förhoppningsvis en liten sovmorgon till senast kl.9 (då det är min tur skämtosido haha). Sen blir de knappt att jag hinner se killarna då heller, då jag å mamma ska ha en heldag i Stockholm tillsammans. Både luncha, shoppa (framför allt titta i inredningsbutiker till lillebrors rum) å ha det allmänt mysigt. Mot kvällen så avslutar vi med att gå på Danny Daucedo's krogshow och äta middag på plats som jag fick i julklapp. Kommer bli en grym heldag å kväll med mamsen❤
Grabbarna grus kommer (som de ser ut nu iaf) att tillbringa lördagen med min pappa å lillebror. Ha en grabb dag helt enkelt. Kanske dra å bowla, åka till något lekland eller något sånt. Tror de kommer få grymt mysigt ihop också😁
 
Söndagen lär bli väldigt lugn då det har varit fullt upp hela veckan med både jobb, tidiga mornar å massa skojigheter under lördagen. Theo har knatteskutt vid 14 tiden men annars inget planerat. En riktig familjedag helt enkelt. Kanske lyxa till de med taco- söndag på kvällen å något gott snacks ftamför en film mot kvällen med älsklingen😍
 
Dagens mage⬇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0