Fredag🌞

Som jag nĂ€mnde i förra inlĂ€gget sĂ„ tillbringar jag hela dagen pĂ„ jobbet (7.30-19). Det har varit 🌞 i stort sĂ€tt hela dagen vilket vi har njutit massor av!
Sen blir de hem Ă„ busa Ă„ mysa lite med skrutten innan han ska sova. LĂ€gga mig nĂ€ra honom Ă„ bara kĂ€nna att han kryper sig nĂ€rmare samt kĂ€nna hans kĂ€rlek😍 sĂ„ otroligt mysig!!!!
 
Som sagt sĂ„ ska jag fixa i ordning fiskedammsskynket nu ikvĂ€ll ocksĂ„ sĂ„ det inte blir alltför stressigt imorgon nĂ€r kalaset börjar kl.12 dĂ„ de e sĂ„ mycket annat som ska fixas. Jag hann baka chokladbollarna hĂ€r pĂ„ jobbet vilket va skönt. Älsklingen har fixat en typ av fiskedammspinne frĂ„n jobbet som jag Ă€ven ska göra i ordning nu ikvĂ€ll samt blĂ„sa upp lite ballonger Ă„ sĂ€tta fast dom i snöre. Förhoppningsvis sĂ„ blir de Ă€ven lite tv tittande eller spelande ikvĂ€ll samt mys med Ă€lsklingen innan sĂ€ngen kallar.
 
Hoppas ni fĂ„r en fin fredags kvĂ€ll 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0