Gårdagens firande

Efter en lugn ledig dag då skrutten va på dagis å jag fixade å donade hemma, så skulle jag å älsklingen ner till stan för att fira vår 4-års dag med restaurang vistelse. Gjorde oss i ordning, väntade på att min pappa skulle komma för att ta med sig Theo på damernas basketmatch under tiden.
Det blev att vi käkade på Caesar's denna gång. Har annars blivit Down Town varje gång vi firat något. Super hungrig så det blev både förrätt å varmrätt för oss båda.
FörrättVitlöksbröd med tzatziki till oss båda
VarmrättOxfiléplanka till älsklingen å för min del blev det en oxfilétoast med klyftpotatis.
Dryck2 st sprite till mig å 3st Mariestad till älsklingen.
 
Under hela kvällen bjöds det på både skratt, prat om himmel å jord, massa mys å självklart supergod mat.
Vi prata en hel del om allt som hade hänt på dessa 4 åren, våra framtidsplaner (bl.a. villaköp, även om de nu inte sker de närmsta åren men dröm vi båda har) & hur mycket vi verkligen älskar varann å vår familj. Dessa stunder e så viktiga. Hur mycket vi än älskar att umgås å mysa med Theo så behöver vi den här tiden då vi bara kan vara vi, inte en mamma å pappa utan bara pojk-& flickvän❤ Älskart ❤
Micke å Theo (samt lillebror förstås) är de finaste som jag inträffat i mitt liv. Bara älskar dom mer än allt❤
Blev bara en liten present till älsklingen❤
Min oxfilé toast😍
Min kärlek❤
Magen ser alltid så mycket större ut efter måltid på kvällen😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0