Jobb 16-23

Då e man tillbaka på jobbet igen. Känns som om att jag kan bo här denna vecka då jag endast e ledig på fredag haha. Dock så har Theo åkt på ögoninflammation, förkylning och hosta sen vi sa godnatt igår så vi får se om jag måste vabba på torsdag. Vi får se helt enkelt.
Vi har lyckats lösa morgon dagen å onsdagen med mina föräldrar så vi inte tappa så mycket penga mässigt även om Theo självklart går i första hand. Går de å lösa så e de ju alltid bättre å kompromisss lite.
Jag e hemma med skrutten imorgon tills pappa byter av mig halv 2 för att jag ska hinna till personalmötet å sen jobba å så byter älsklingen av pappa när han kommer hem vid halv 5. På onsdag kommer pappa in vid 6 då jag hinner till jobbet till halv 7. Mamma byter av pappa halv 8 då hon är ledig hela dagen men åker in med brorsan när han börjar. När jag har slutat jobba framåt 12-14 tiden så blir de en hel em med mamma å skrutten. På så sätt så tappar ingen av oss (pappa ytterst lite komptid)👍 otroligt tacksam att jag har mina föräldrar som ställer upp hela tiden samt mina svärföräldrar när möjligheten finns där❤ vi är lyckligt lottade hela familjen å Theo älskar verkligen att umgås med sin mormor, morfar, farmor å farfar så ofta de går!!❤
 
Oj nu svamlade jag iväg med detta inlägg!
Är som sagt på jobbet å denna kväll lär bli lika lugn som vanligt. Mysa framför tv'n ikväll kanske med lite frukt. Brukar vara väldigt uppskattat😊
Hem å ta hand om tvätten i maskinen innan jag kryper ner i sängen.
 
Har hunnit med en del idag trots att jag sov till kl 14. Körde igång en maskin när jag kom hem i morse så den hängde jag upp när jag vakna, å hann köra igång en tvätt till innan jag blev tvungen att åka till jobbet. Gjorde i ordning middagen till grabbarna grus (stekt falukorv med stuvade makaroner), städa undan i vardagsrummet å gjorde rent i köket så de e lite roligare å komma hem👍
 
Hoppas ni haft en underbar start på veckan😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0