Lugn fredag

Väldigt trött mamma här idag. Hade jätte svårt att somna igår av ingen speciell anledning egentligen. Va väldigt trött mend e fick bara inte att somna förrän närmare midnatt även denna kvällen.
Theo vakna till vid halv 11 å sa att han behövde kissa. Så otroligt duktig att han hann vakna å säga till innan kisset väl kom👍
Han somna om direkt i vår säng medan man själv låg å vred på sig. Kände även av näsan lite sådär smått irriterande. Hoppas de ej e något "allvarligt" så man slipper bli sjuk nu.
 
Jobb idag mellan kl.7-19. Dagen gick väldigt fort trots att de va 12 timmars pass.
Efteråt blev de att jag hämtade ut ett paket som jag beställt till älsklingen som en 4 års present. En grymt snygg tröja som även han hade fastnat för å tänkte köpa vid ett senare tillfälle. Där hann jag först 😉 Han blev väldigt glad😊
Lite mys med skrutten innan han självmant sa att han ville sova vid 20.45 tiden. Smörjde in hans mage å ben med lotion samt läppar. Satte på lite lugn musik å de tog inte många minuter innan han sov.
Medan älsklingen spela lite så kollar jag nu klart på "Fångarna på fortet". Därefter blir de antingen spelande för mig också eller film tittande. Vi får se helt enkelt. Beror på hur trött jag e.
 
Hur spenderar ni eran fredag? 😊
 
Denna tröja fick älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0