Mysig start en lördagsmorgon

Godmorgon mina fina vänner.
Denna morgon startade vi (läs jag å skrutten) med ett toabesök vid 6 tiden innan vi kröp ner i sängen igen. Vaknade igen vid halv 9 av att Theo behövde gå på toa igen + va hungrig. Medan han kröp ner i soffan med filt så gjorde jag i ordning lite yoghurt med flinger till honom samt fruktsallad till mig vilket slutade med att även skrutten ville ha sen.
Nu sitter vi båda nerbäddade i soffan med en varsin skål fruktsallad å tittar på Disney Junior. För min del blev de även en kopp varm oboy då halsen börjar krångla lite samt en lättare förkylning känns vara på väg. De gillar vi inte...
Kände att älsklingen va värd en sovmorgon då han varit trött hel veckan samt att jag å skrutten kunde lyxa till de med lite fruktsallad en lördags morgon som denna.
Finns bara möjlighet till de varannan helg då jag jobbar de andra två helgerna😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0