Nytt till lillebror

I tisdags kollade jag runt lite på barnrumsinredning på olika hemsidor och bloggar. De finns så ofantligt mycket fint å olika idéer. Man vill ha allt i ett å samma rum men samtidigt en kombination av allt haha. Vilken flummig mening men ni förstär nog va jag menar. Lite som att man vill äta kakan men samtisigt ha den kvar😉
 
Men i alla fall, jag vill härna ha klart hans rum nu innan han bemöter världen så vi slipper tänka på det sen. Älsklingen är inte så jätte intresserad på att komma med idéer på hur vi skulle kunna inreda å göra så där får jag all makt haha. När jag kollade runt så fastnade jag mycket för myclet uggle saker å dekorationer så jag bestämde mig för att ha lite mer åt uggleinrednings hållet. Inte överdriver så att det tar över men att han ska få ett typ av tema. Å det roliga va att på de grejerna som jag la till i varukorgen hade exakt samma sorts uggla. Samma märke eller va man säger. De la jag märkte till precis innan jag la in beställningen. Och när jag satt i Theos rum lite senare upptäckte jag att han har en spargris (används ej) som är exakt samma uggla som de jag hade beställt. Så den kommer jag faktiskt att ställa in i lillebrors rum som dekoration👍
 
Min mamma ska här framöver även måla Theos gamla spjälsäng (som idag är klarblå) i den typen av grön som finns på dessa saker. Tror att de kommer bli jätte fint😊
Han ska självklart ha en vagga i början ståendes inne i vårat rum, men när han e tilltäckligt stor för en spjälsäng så är allt färdigt i hans rum med säng å allt.
Oh va jag längtar tills att vi ska börja fixa!!! Idag har vi nog en beige/grå tonad tapet (tror jag😝) i det rummet å jag tror faktiskt att det skulle vara snyggt att behålla den. Ska försöka hitta en bård å sätta upp så det blir lite mer som ett barnrum å inte så tråkigt.
 
Igår fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut paketen. Riktigt snabb leverans å de va lika fina som på bilderna😍 Här nedan ser ni :
1. Wallstickers, koppar prickar & svarta stjärnor
2. Hissgardin med ugglor på
3. 10st träklossar med både siffror & ugglor på
4. 3 st pappersboxar med ugglor på
5. 5st vita pompoms
Så här ser hissgardinen ut
Klossarna
Pompoms
 
Självklart så kommer jag uppdatera om hur jag tänkt med inredningen så ni får följa med under tiden😊
Är lite sugen på en myshörna som de kan krypa in i å bara mysa, men vet inte riktigt om det går då rummet e så pass litet. Den som väntar får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0