Sovmornar, va e de?

Det här med sovmornar blir allt mer sällan här hemma. Mellan kl 6-7 så är skrutten uppe å far samt vill leka. Då vi har varit så himla bortskämda med sovmornar sen Theo kom, så är det en ny utmaning för både mig å älsklingen att palla oss upp.
I vanliga fall när Theo är sjuk så brukar han ialla fall sova till kl.8 men i morse så vart klockan nog inte mer än 5.50.. Han är dunder förkyld, hostar till å från, febern försvann under natten samt att hans ögon rinner (mer en genomskillnig vätska istället för gul) som om de vore ögoninflammation (han va väldigt gul igår).
Bleb en lugn dag med mycket mys😍
 
Hann med 2 tvättmaskiner även idag. Så skönt att få bort alla skitiga kläder från tvättkorgen å länna den här rena doften istället.
Plocka i ordning lite från gårdagen, ett relativt långt bad med skrutten, lunch samt vek ihop all ren tvätt från igår. Blev även att jag ringde försäkringskassan angående min sjukpennings årsinkomst då de hade missat att fylla i inkomsten från när jag jobbade på hemtjänsten. Rätt ska vara rätt👍
 
Pappa kom som sagt å bytte av mig vid 13.30 tiden då jag skulle iväg på personalmöte å därefter kvällsjobb. Får se om älsklingen kommer ihåg att hänga upp sista tvätten som inte hann bli klar innan jag åkte (pappa glömde få tvättstugenyckeln), annars blir de å hänga upp den ikväll innan sängen☺
 
Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag😊
Invigde min nya tröja från Wish👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0