Torsdag

Godmorgon fina ni!
Hoppas er natt å morgon än så länge, har varit bra.
Min natt blev lite för kort då jag, precis som älsklingen, fastnade framför ps4 efter att skrutten hade somnat🙈
Somnade nog inte förrän närmare midnatt å skulle upp vid halv 7. Jätte trött när alarmet ringde men det brukar gå över ju längre dagen går 👍
Ruggigt, grått å allmänt tråkigt väder har vi här i Södertälje idag. Snön är i stort sätt borta. Ingen sol har vi haft på hela veckan vilket känns i ens kropp.
 
Hur ser dagen annars ut? Jobb mellan kl.8-16 och därefter blir det att hämta skrutten från dagis. Älsklingen måste nämnligen hämta vår bil som är på service, när han slutar.
Sen har älsklingen även tagit över matlagningen ikväll då han ska göra sin speciella korvstroganoff, så de blir en "ledig" torsdags kväll för min del. Massa mys med skrutten om de nu inte e så att han vill hjälpa sin pappa med matlagningen.
Kvällen lär avslutas med ett avsnitt av en serie som jag å älsklingen har börjat följa. "Six" heter den. Väldigt bra!!!
Lite småmys innan John Blund anländer till oss, lite tidigare än igår hoppas jag .
 
Ha en fortsatt fin torsdag så hörs vi 😊
Mys igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0