V.28(27+0)

Går idag ytterliggare in i en ny vecka i graviditeten.
Vi har redan gått in i v.28(27+0) och endast 12 v, 3mån  samt 90dagar återstår!!!😮 
Asså kan inte tiden stanna upp lite!!!!! Jag önskar att jag kunde ha hela kakan kvar men ändå kunna äta utav den. Jag e redo till utökningen å få mysa med vår andra prins  å bara vara med mina 3 älskade killar, men jag är samtidigt inte redo för förlossningen, kroppsförvandlingen till min normala kropp å allt annat, då jag vet att magen å all det här mysiga med att känna rörelserna kommer vara ett minne blott... Tyvärr är jag väldigt rädd att det är sista gången jag kommer få uppleva denna känsla vilket e ytterliggare en anledning till att jag inte e redo att släppa taget om graviditeten. Visst de e 3 mån kvar men dessa månader som vi gått har bara flygit fram å de sista lär flyga lika fort...
Sen e jag otroligt tacksam att jag mått så pass underbart bra HELA graviditeten då jag vet att många andra har/ haft extrem illamående, ont, foglossning å mår allmänt piss, de vill att graviditeten ska vara över redan när de har plussat❤
 
Jag tycker dock att denna vecka så har magen nästan gått tillbaka lite istället för att växa.. Men så länge han lever rullan där inne å ger mig signaler till fosterrörelse så e jag trygg❤
 
 
❤😍❤😍❤😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0