2012-2016

Mitt (vårt) nyår blev lika lugnt som vi trott. Jag va hemma strax efter 23, älsklingen hade pausat sitt spelade för att ungås med mig innan 12-slaget å innan jag skulle sova & Theo sov så sött i sin säng😍
 
Vi myste ner oss i soffan med en whiskey å ett glas cola (ni kan ju gissa vilket som va mitt haha) & kollade på Hälsoresan som gick på tv. Strax innan 00.00 så klädde vi på oss å gick ut å ställde oss till en början på vår altan å sen på vägen för att se fyrverkerierna bättre. Vi hade ringt till min mobil å lagt in den bredvid Theo så vi skulle höra honom ifall han skulle vakna av smällarna. Han sov som en stock genom allt. Vi stod å höll om varann, pratade om hur fort detta år har gott å de andra 3 åren som vi varit tillsammans, vad som hänt sen det blev vi å prata lite om nästa års förväntningar. Självklart kom nyårskyssen också (flera gånger om)😙
 
Älsklingen skoja å sa när vi tog upp allt som hade hänt på våra knappt 4 år tillsammans "Älskling jag har inte haft ett enda lugnt år sen jag träffa dig haha. Undra när de lugna året kommer ske? 😉"  Mitt svar på de va självklart "Aldrig älskling, de skulle du ha tänkt på innan haha😉". 
Men när jag tänker efter så har han rätt. Vi har gått igenom så mycket under dessa "få" åren som många par gör på betydligt fler år.
 
Här kommer en liten sammanfattning på de stora händelserna sen vi träffades:
2012- vi började prata via en internetsida i okt. Annandag jul möttes våra blickar för första gången å förstod på något vis att de va vi redan då. Vi firade nyår ihop med min familj även om vi inte va ett par än (men utåt sätt såg de ut som de)❤
2013- Flyttade i stort sätt in direkt men adressändringen skedde inte förrän senare i september. Vi två blev ett den 1 feb. Vi började prata lite smått om barn redan då nästan. Den 16 juni plussade vi (va redan i v.5 visades de) å vi skulle nu gå igenom en graviditet tillsammans. Det förändrade våra liv till det bättre å vårt förhållande blev så pass mycket starkare (vi va starka redan från dag ett). Första semestern ihop med varandras familjer + första utomlandsresan ihop med älsklingen till Kreta. Förlovningsfrågan togs upp av mig redan efter 7-8mån in i förhållandet. Firade jul hos älsklingens mormor å Hasse i Norrköping. Firade nyår i Gnesta med älsklingens vänner.❤
2014Firade 1 år ihop. Va med om en dröm graviditet å en drömförlossning på 2.5tim den 24 feb. Mäktigaste som hänt oss i våra liv (& i vårt förhållande). Vi va helt plötsligt föräldrar till världens finaste å snällaste (ljuger då inte-drömbarn) son!!!!! Första semestern med en bebis å massa nya uppteckter å upplevelser för oss alla men MASSVIS med kärlek å mys. Min andra flytt på 1 år. Vi flyttade till en 3:a. Total renoverade den under 1 mån tid på sen sommaren. Vi förlovade oss på min födelsedag den 18 okt. Första julen tillsammans som en egen liten familj hos min morbror å hans familj. Hoppa av högskolan å fick jobb på hemtjänsten. Första utomlandsresan med Theo (10mån gammal) till Thailand med älsklingens föräldrar å syster + hennes kille. Firade nyår där❤
20152 år tillsammans med älsklingen. Fira Theos 1-års dag med nära å kära🎁 Theo hade inskolning på förskolan vid 14 mån ålder ca. 3 stycken underbara bröllop som vi gick på (min tjejkompis i juni, älsklingens kusin i september å min morbror i aug). 1 år som förlovad. Långweekend till Barcelona med älsklingen. Blev kedjehus ägare. Theo fick sin första kusin. Theo gick sitt första luciatåg å firade jul hemma hos mina svärföräldrar. Lugn nyår hemma i lägenheten med älsklingen då jag skulle upp å jobba på nyårsdagen❤
20163 år med min kärlek. Theo fyllde 2 år. Ytterliggare en flytt (3 flytten på 2 år för min del) men till kedjehus som vi båda nu står som ägare på. Båda lägenheterna hade älsklingen köpt. Jag sa upp mig från hemtjänsten å fick fastanställning som personlig assistent. Vi blev bjudna på 2 dop + ett av dom visades även vara en överraskningsvigsel för våra dina vänner. Firade älsklingens 25-års dag. Theo började på ny förskola. Han blev även blöjfri på dagen. Plussade igen efter max 2 v efter att spiralen togs ut (suuuuper glada att Theo ska få en lillebror). Ytterliggare en graviditet att gå igenom tillsammans (än så länge e de en drömgraviditet även denna gång). 2 år som förlovade. Värdar på julafton för första gången med besök av min familj. Även denna nyår blev lugn tillsammans med älsklingen då jag skulle upp å jobba❤
 
Självklart har vi även varit med om mindre roliga händelser å upplevelser under dessa år också men jag tycker vi kan fokusera på allt roligt istället 😁
Här kommer MASSA bilder från åren (blandad ordning).
Gravid med lillebror❤
Hög gravid med Theo
Gravid med lillebror i v.20
2v innan Theo föddes
Mys med min yngsta kusin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0