Ännu mera snö 🌨

Lika mycket kaos i morse när de gäller vädret. Det snöade fortfarande å under natten så hade de kommit säkert 2-3 dm. Båda bilarna va nästan insnöade å de tog en evighet att skotta fram dom i morse. De första älsklingen sa när han klev upp kl. 5.10 (jag låg kvar i sängen) å såg vädret å all snö, va: "fy fan va mycket snö..". Jag förstog va han mena när jag klev upp 1.5tim senare. Att börja morgonen med att skotta fram bilen va väl inte de man hade önskat men så e de med svenska vintrar, de kommer å går. 
 
Tröttheten försvann så fort man kom ut i friska luften vilket va skönt. Piggheten har hållit i sig hela dagen på jobbet vilket även har varit skönt å den kommer å går lite då å då. Snart blir de hemgång då jag slutar kl 16, vilket e väldigt sällan. Hem å umgås med mina favoriter samt bara ha en lugn å mysig onsdagskväll😍
 
Hoppas ni har en toppen onsdag☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0