Dagens status

* Älsklingen tog en förlängd helg (föräldraledigt) då Theo ska till tandläkaren idag å jag jobbar mellan kl.7.30-19.
 
* Theo ska sova hos mormor å morfar tills på söndag då jag å älsklingen ska upp till Stockholm å rå om varann lite.
 
* Fortfarande inga bekymmer om kvällarna/nätterna eller mornarna när det gäller nappen eller blöjan. Man kan nu säga att Theo är helt blöjfri och nappfri😁
Det har nu gått 10 nätter utan ett ord om sina kära ägodelar. STOLTA FÖRÄLDRAR!!!
 
* Drygt 1mån kvar tills Theo fyller 3 år. Fattar inte att han redan har blivit så "gammal". Känns ärligt som om att de inte va länge sen jag gick å bar på honom i magen.
 
* Känns grymt skönt att jag kommit igång lite lätt med träningen igen. Hoppas att jag kan hålla detta nu genom sista tiden av denna graviditet samt efteråt💪
 
* Theo är inne i en sån period där ena sekunden är det bara pappa som gäller å i nästa sekund är det bara mamma som gäller. I morse va det bara mamma, tyvärr då jag skulle åka till jobbet. Fick en snabchat video av älsklingen då Theo hade stängt in sig i sitt rum å att älsklingen inte fick gå in. Visades dock att han va väldigt glad men ville leka själv haha 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0