Godförmiddag...

... fina ni!
Hoppas natten å morgonen har varit bra för er☺ Min natt har varit helt okej. Hade precis somnat när Theo vaknade första gången. La mig inne hos honom i 2min å bytte blöja innan han hade somnat om igen. Vaknade igen vid halv 5 av att skrutten kom intassande i sömnen till oss. Så fort jag jag lagt honom mellan oss så somnade vi om direkt. Morgonen va lugn den också. Pappa kom in vid 7 tiden för att vara barnvakt igen då vi båda jobbar. Theo älskar när morfar e barnvakt å han skiner upp direkt man nämner honom. Nu i morse hade Theo vaknat precis innan han kom så det vart soffmys när jag åkte☺
 
Jobb idag 7.30-20. Lär bli en lugn dag men hoppas samtidigt att dagen går rätt snabbt då kroppen känner av att man har jobbat extremt mycket sista tiden. Jobbar även extra både imorgon å på söndag, men mellan 8-15. Känns bra att finnas till hands å att möjligheten till extra pass finns (måste dock bli lite bättre på att lyssna på min egen kropp så jag inte bli sjuk samt se att pengarna inte e allt)👍 Kvällen lär bli lika lugn som vanligt tanke på att jag inte e hemma förrän halv 9 ca.
 
Imorgon e de fredag men en röd dag så älsklingen e hemma med Theo medan jag jobbar. Hinner träffa skrutten en stund innan mormor å morfar hämtar honom då han ska sova där. Jag å älsklingen ska nämnligen på överraskningsmiddag hos hans jobbarkompis på kvällen vid 20 tiden. Ska bli mysigt. Kanske sova ut på lördags morgonen för en gångs skull utan att bli väckt av en superpigg son haha ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0