Godmorgon tisdag

Natten va helt okej. Somnade som två knubbade sälar både jag å älsklingen i varandras famn igår. Theo somnade vid 20 tiden på endast 10min efter att ha läst lite Bamsetidning.
Han kom insnubblandes till oss strax innan älsklingen skulle upp vid 5.15 tiden. Sov enda fram till strax innan halv 9. Skönt med lite sovmorgon för oss båda då jag e ledig idag.
Upp för frukost å sen en promenad till dagis. Theo ville INTE sitta i vagnen utan skulle gå hela vägen själv. Fick som han ville. Jätte duktig å han prata hela vägen haha.
Väl hemma igen så startade jag tvättmaskinen, käkade lite frukt å därefter en låång å varm dusch. Nu blir de å dammsuga å moppa golvet innan lite lunch.
Framåt 14 tiden blir de att hämta hem skrutten igen å massa mys å lek tills pappa kommer hem😊
 
Kvällens planer ser ut så att jag (å Theo troligtvis) ska iväg på basketmatch, se när Södertälje Kings spelar. Vet inte när jag såg en match sist. Har annars jobbat under matcherna i kiosken som va under förra året. Hoppas självklart på vinst!👍
 
Hur ser eran tisdag ut? Dela gärna med er☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0