Han❤

Du är inte bara min pojkvän, sambo och livskamrat.
Du är även min andra hälft och min bästa vän.
Du är inte heller bara de,
utan Du är även pappa till våra underbara söner!
Inte vilken pappa som helst,
utan VÄRLDENS bästa å finaste!
 
Innan jag träffade dig hade jag bara varit med om olycklig kärlek. Jag visste knappt va ordet kärlek betydde.
Jag har alltid fallit väldigt lätt för charmiga killar men alltid blivit lurad i slutändan, både när det gäller kärlek och vänskap..
Jag sa både till mig själv å till många i min närhet att jag skulle ligga lågt å inte bli lurad igen.
Vi två börja prata.
Jag föll exakt lika snabbt för dig som för alla andra, om inte snabbare.
Jag blev rädd, skulle de bli samma visa denna gång?
Skillnaden med dig å de andra va att du e det man kallar ÄKTA.
Du öppnade upp mitt hjärta och mitt förtroende,
inte bara för dig utan även för personer i din närhet som va helt okända för mig, av båda könen.
Du såg mig för den jag va.
Du såg vad jag behövde och gav mig det-
ÄKTA KÄRLEK!❤
 
Vem trodde att efter andra dejten så skulle jag bo hos dig 5 dagar/v.
Vem trodde att våra föräldrar skulle kalla den andre för svärdotter/svärson redan innan vi va tillsammans.
Vem trodde att barnsnacket skulle tas upp redan efter 2-3v INNAN vi va tillsammans.
Vem trodde att efter drygt 1mån in i förhållandet så va vi så säkra att vi skulle sluta med preventinmedel (p-piller).
Varken jag, du eller någon annan i vår omgivning trodde att efter ENDAST 3 mån in i förhållandet så skulle våra liv förändras totalt- vi skulle bli föräldrar året därpå!!!
 
Här står vi idag snart 4 år tillsammans,
har världens finaste son som snart fyller 3 år,
den 21:a maj beräknas vår andre son komma till världen,
vi har varit förlovade i drygt 2 år,
jag har flyttat 3 ggr varav 2 ggr med dig,
vi har gått å köpt oss ett gemensamt kedjehus,
vi har rest utomlands 3ggr ihop,
varit på 4st bröllop under dessa år,
vi har firat 5 st nyår tillsammans,
och så mycket mycket mer.
Vi har även haft våra extremt jobbiga perioder, precis som alla par har. Vi har grälat å gråtit oss till sömns, vi har inte pratat alls på en hel dag, har å haft olika åsikter om saker å ting, du har svikit mig å jag även dig.
Men oavsett hur jobbiga å svåra våra stunder har varit så har vi ALLTID hittat tillbaka. Vi har ALLTID vetat att det ska vara vi för evigt- tills döden skiljer oss åt. Våran kärlek är för stark för att något ska kunna skilja oss åt!
Tack för att just DU är mannen i mitt liv, pappa till våra söner å för att DU förgyllar våra liv💕
 
JAG (VI) ÄLSKAR DIIIIIIIIIG!!!!!!!!❤
Blandade bilder från våra år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0