Träning

Äntligen (!!!) blev det av att jag å mamma kom iväg till gymmet. Hon hämtade upp mig hemma efter att jag hade lämnat skrutten på dagis vid 9 tiden. Tyvärr glömde jag mina träni gsskor så fick göra de bästa av situationen. Det blev 15min uppvärmning på crosstrainern. Redan efter 1min så börja de värka i låren å rumpan haha. Snacka om otränad😅
Blev lite all around träning när de gällde styrketräningen. Mesta dels axlar å armar.
Kändes väldigt skönt att vara tillbaka på gymmet även om vi tog de lugnt idag. Imorgon blir det även träning för min del innan min fina vän Mickis kommer på besök. Ska försöka köra lite mer organiserat så det tar mer i musklerna.
 
Tog en promenad hem i det friska vädret. Såg svalare ut än va det va. Väl hemma blev det en välförtjänt lunch framför ett Prison Break avsnitt. Man sitter på spänd under varje avsnitt. Grymt bra serie!
Förberedde middagen till mina grabbar innan jag begav mig till jobbet halv 4. Slutar kl.23 ikväll. Därefter hem å sova så jag orkar träna imorgon.
💪
Kvällens middag👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0