V.22 (21+0)

Gick in i v.22 (21+0) idag å endast 18 v (+ - 2 veckor) återstår! Som jag skrivit tidigare så tycker jag att veckorna går alldeles för fort fram även om jag längtar tills lillebror e hos oss😍
Äksklingen däremot tycker att de e väldigt långt kvar när man pratar om veckor men han tycker att de händer mer nu, då han har börjat känna av rörelserna (låg även igår kväll å ville känna, dock sov lillebror då haha) å säger att magen börjar få sin form även om de e lite samt att magen börjar bli "hårdare".
 
Varje måndag när jag går in i en ny vecka, så tar jag en ny bild på magen å jämför med förra veckans bild. De e på så sätt som älsklingen även märker att magen växer (han får bilderna skickade till sig).
Väldigt mysigt å kul att även han å skrutten kan vara mer delaktiga i graviditeten😍
Inte bästa bilden kanske men man ser lite skillnad nere vid troskanten att magen blivit ytterst lite större😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0