Frukostbricka + paket

Självklart vakna älsklingen före mig idag. Han väckte mig kl.8 å pikade mig att han ville ha frukost på sängen haha. De va bara å kliva upp 😉 Hade förberett pannkakssmeten igår kväll så allting va klart. Va bara å börja steka. Gjorde i ordning en bricka med lite smågodis, ett glas juice å mjölk samt en kopp kaffe. Pannkakorna formade jag till små hjärtan å la upp på en tallrik. Theo ville bära paketet. Casper satt i bärselen å sov så sött.
Älsklingen låg bara i sängen å vänta med spänning, precis som ett litet barn. Käkade upp, öppna paketet (2  tröjor. Paketet från mig har inte kommit än- presentkort på liveit) & buss massor med grabbarna.
 
Dagen lär nog bli rätt så lugn. Får se va älsklingen vill hitta på😊 Lite bättre väder idag ialla fall så lär nog passa på å vara ute en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0