Fullt ös

Denna dag har gott väldigt fort å trots de så har vi hunnit med massor:
 
🌸 Tvättat 2 st maskiner + hängt upp dom förstås
🌸 Hämtat ut ett paket
🌸 Storhandlat
🌸 Varit förbi systemet
🌸 Sprungit ärenden på stan
🌸 Tvättat fönstrerna
🌸 Vattnat blommorna både inne å ute
🌸 Plockat upp en del av kläderna
🌸 Beställt nytt soffbord, vardagsrums bord + stolar
 
Ska bli otroligt skönt att få vardagsrummet i ordning nu. Det enda som "saknas" e någonting som fyller upp den nya väggen. Några hyllor, ljusstakar eller något annat i del stilen. Men också en matta under matgruppen samt dimmer på lampan😊
 
Vi lagade lasagne till middag å njöt av måltiden ute på altanen. Jag kollade på Lotta på Liseberg medan jag myste med Casper. Theo kommer hem imorgon eller på onsdag kväll tillsammans med mina föräldrar å Emil då han inte ville åka hem med oss igår.
Nu tänkte jag kolla på nyheterna å sen fortsätta titta på Beck innan de e dags för sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0