Semestern fortsätter

Igår va vi iväg allihopa med båten för att fira S:t Annadagen vid en camping. Där käkade vi glass, tog oss något att dricka (pepsi fär mig), Theo å hans kusin sprang runt å hoppade i hoppborgen samt åkte en karusell. En mycket trevlig utflykt och det va riktigt varmt ute. Det var en STOR 🌞 hela dagen å blåste knappt något! På kvällen märktes de att solen hade lyst hela dagen. Kroppen brände lite samt att jag hade fått solexem på bröstet som kliar satan...
Ni 2❤
 
Idag har solen varit framme hela dagen också men det har blåst destomer. Ganska svala vindar faktiskt så man (läs jag) frös emellanåt. Firade även svärmor. Käkade prinsesstårta på dagen.
Va ute hela dagen. Busade med barnen å Casper sov större delen av dagen. Då jag hade honom i bärselen när jag lekte med Theo så blev de att han somnade automatiskt.
 
(Bärselen e bland de bästa vi köpt till barnen. Så otroligt lätt å smidig. Man har händerna fira hela tiden å barnet känner både ens närhet å värme hela tiden. Vi köpte den med en "ryggplatta" som är ett stöd för ryggen vilket bidrar till en minskad besvär i ryggen, vi har iaf inte har fått de. Rekommenderas till er som väntat barn eller går i barntankar👍)
 
Idag va den dagen då vi även skulle bege oss vidare på vår semester- till Öland. Vi tackade för oss och åkte vidare. Casper somnade i stort sätt på en gång. Theo somnade efter ca 30min. Så här sitter jag nu i baksätet mellan våra sovande skatter medan älsklingen kör över Ölandsbron. Ca 1tim resväg kvar inman vi är vid stugan. Ska bli väldigt mysigt att umgås med mina föräldrar, morföräldrar å mina kusiner☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0